دکتر قنواتی مدير عامل فولاد آتيه خاورميانه مدال نشان عالی مدیر سال ١٣٩٩ را دریافت کردند

در سال 1399 که توسط رهبرمعظم انقلاب به نام جهش تولید مزین شده است برای نخستین بار با برنامه ريزي مناسب جهت تامين بموقع مواد اوليه و تمركز بر عملیات تولید و اخذ بهترین تصمیمات در زمینه تعمیرات سالیانه شرکت با همدلی و هم افزایی کلیه کارکنان، رکورد تولید سالیانه بالای 144000 تن میلگرد در دی ماه سال جاری به وقوع پیوست که در تاریخ شرکت بی سابقه بوده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت در پی استمرار روند رو به رشد تولیدات شرکت فولاد آتیه خاورمیانه از ابتدای سال 1399 با اصلاح کالیبراسیون نوردی و اجرای بهنگام PM تعمیراتی و نگهداری مناسبت تجهیزات و اجرای طرح های تجهیزاتی جدید و تامین قطعات اضطراری خط تولید شاهد کاهش چشمگیر توقفات خط تولید و افزایش راندمان تولید بودیم که این برنامه ریزی منجر به ثبت رکورد تولید شامل سبد محصولات صادراتی و داخلی گردید.
لازم به ذکر است در دی ماه سال جاری شاهد شکستن انواع رکوردهای مختلف تولیدی در این شرکت بوده ایم. به گونه ای که رکورد شیفت در نیمه ماه با تولید 563 تن، رکورد روز با تولید 1017 در بیست و ششمین روز ماه و در نهایت با ثبت بالای 21000 تن میلگرد فولادی دی ماه تاریخی فولاد آتیه به پایان رسید.
لازم به ذکر است درصد بالای تناژ تولید محصول صادراتی بوده است.

بی شک دستیابی به این میزان تولید در دوماه مانده به پایان سال جاری حاصل تلاش کارکنان شرکت، اهتمام مدیرعامل محترم و حمایت های ویژه هیات مدیره و سهامداران در اخذ تصمیمات سرنوشت ساز و به موقع در راستای اعتلای شرکت فولاد آتیه خاورمیانه می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *