بانک تجارت و پروژه در حال اجرای نورد ورق عریض
بانک تجارت و پروژه در حال اجرای نورد ورق عریض
بانک تجارت و پروژه در حال اجرای نورد ورق عریض

همانگونه که در خبرها و گزارش‌های قبلی به اطلاع عزیزان رسید ، پروژه در حال انجام ،، نورد ورق عریض ،، با مشارکت مجدانه و همه جانبه بانک تجارت و با پیشرفت فیزیکی بالای هشتاد درصد، به ماههای پایانی و رسیدن به مرحله راه اندازی نزدیک و نزدیک تر میشود .
به همین منظور این پروژه عظیم و بالنده شرکت فولاد آتیه خاورمیانه روز چهارشنبه مورخه چهاردهم تیرماه میزبان جناب آقای دکتر پرستش مدیر شعب بانک تجارت استان خوزستان و هیئت همراه ایشان بود .
این بازدید که با اظهارات گام به گام جناب آقای مهندس محمدی مدیر عامل و معاونین شرکت در رابطه با میزان پیشرفت و چگونگی اجرا و تکمیل پروژه همراه بود ، موانع موجود و نیز مشکلات پیش رو و چالش های احتمالی در مسیر روند رو به رشد پروژه از سوی ایشان تبیین گردید .
جناب آقای دکتر پرستش در طی این بازدید و همچنین جلسه پایانی که معاونین شرکت نیز حضور داشتند در جریان مسائل مختلف و نارسایی های موجود در جهت تعامل بیشتر بانک تجارت و شرکت فولاد آتیه خاورمیانه قرار گرفتند .
این بازدید با اظهار امیدواری طرفین در جهت رفع مشکلات و دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده و مورد توافق بانک تجارت و شرکت فولاد آتیه خاورمیانه پایان پذیرفت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *