درباره ما

معرفی شرکت

پدیدآورندگان شرکت فولاد آتیه خاورمیانه ، با ژرف نگری و اهدافی بلند مدت مبتنی بر دو رکن اصلی و اساسی" اشتغال پایدار " و " تولید بومی " برگ زرین دیگری بر افتخارات صنعت فولاد کشور و بویژه در استان زرخیز خوزستان افزودند.

شرکت فولاد آتیه خاورمیانه از همان ابتدای تأسیس با به خدمت گرفتن نیروهای جوان و مستعد بومی استان که بر حسب آمارهای رسمی از بالاترین نرخ بیکاری برخوردار است گامی بلند را در جهت برآوردن انتظارات ملی و پاسخ به جویندگان کار اعم از متخصص و مبتدی برداشت و از این طریق بخشی از معضل اجتماعی بیکاری را از چهره این استان متمول اما محروم بر طرف نمود.

از دیگر ویژگی هایی که این مرکز صنعتی را در ردیف کارخانجات تولیدی بالنده و بومی در آورده است ، همانا احساس تقویت صنایع داخلی است که حدود 90 % از تجهیزات مورد نیاز خود را از کارخانجات داخل کشور تهیه و با دست توانای هموطنان متخصص و متعهد و کارگران توانمد و سخت کوش نصب و راه اندازی نموده است.

اهداف

از جمله دلایل راهبردی که این مجموعه صنعتی را در جهت تولید با کیفیت سوق داده است ” کسب رضایتمندی مشتریان و شرکاء تجاری ” است که در این راستا ، دفتر فروش تهران با اهداف افزایش سود حاصل از طریق خرید مستقیم مشتریان با قیمت مناسب و کسب رضایت و خوشنودی مصرف کنندگان نهایی ،  تصویری مردمی و تحسین برانگیز را از شرکت فولاد آتیه خاورمیانه به منصه ظهور رسانده است.

خط تولید نورد گرم

شرکت فولاد آتیه خاورمیانه مفتخر است که در نتیجه کیفیت برتر محصولات تولیدی خود ( استانداردهای حاکم بر محصولات تولیدی) ، استانداردهای گوناگونی از جمله ISO  9001 را دریافت نماید.
کیفیت و جنس شمش و بلوم ورودی به خط نورد گرم ، یکی از عوامل اصلی تأثیر گذار در بالابودن کیفیت میلگردهای تولیدی این مجموعه است. از دیگر عوامل موثر در تولید نهایی مطلوب ، تأمین شمش های ریخته گری پیوسته (CCM) با بالاترین کیفیت از تأمین کنندگان شناخته و برندهای مورد اعتماد جهت نورد میلگرد در شرکت فولاد آتیه خاورمیانه است.

 

میلگردهای فولاد آتیه خاورمیانه
میلگردهای فولاد آتیه خاورمیانه

پروژه نورد ورق عریض در یک نگاه ملی

خوزستان - اهواز – سال 1401
پروژه نورد عریض در مجموعه فولاد آتیه خاورمیانه ، جهشی قابل تقدیر و تأمل در توسعه و تنوع محصولات تولیدی کارخانه است که در سال 1400 نخستین گام عملی آن برداشته شد.
برآورد سرمایه گذاری اولیه این پروژه عظیم بالغ بر پانزده هزار میلیارد ریال تخمین زده میشود که در مدت 32 ماه به بهره برداری خواهد رسید ( 1402/02/31)
مساحت پروژه 100.000 متر مربع و ابعاد سوله 55 متر در 320 متر است.
مواد اولیه اسلب بطول یک تا 5/5 متر و عرض یک تا 8/1 متر بوده که تولید نهایی این پروژه ، ورق فولادی از 8 میلیمتر تا 1.500 میلیمتر و عرض 1.800 متر خواهد بود.
اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه بزرگ که در جوار کارخانه نورد میلگرد شرکت فولاد آتیه خاورمیانه در حال ساخت و ساز است متعاقباً به اطلاع عزیزان خواهد رسید.

سخن مدیر عامل

بنام ایزد یکتا
سپاس بیکران پروردگاری را سزاست که قدرت لایزالی خویش را در بازوان انسانهایی پولادین اراده متبلور ساخت تا صحنه هایی اعجاب انگیز را در سراپرده واژه  پر رمز و راز ،، خواستن ،، به منصه ظهور برسد
آری ....
خانواده بزرگ فولاد آتیه خاورمیانه موفق شد با بهره گیری از توانمندی های بی بدیل و تخصص های متعهدانه ، و در سایه دستیابی به پیشرفته ترین تکنولوژی حال حاضر صنعت نورد و همچنین با پشتوانه مدیریت های در خور تامل و تحسین ، در کنار تلاشگرانی خستگی ناپذیر ، موفقیت های شگرفی را در راستای اهداف اصلی و اساسی مجموعه که همانا :
- تولید برتر
- صادرکننده برتر نمونه کشوری
-واشتغالزایی است ، توان انکار ناپذیر خودرا به اثبات برساند.
شرکت فولاد آتیه خاورمیانه با ثبت نشان افتخار آفرین ،، صادرکننده میلگرد آجدار در سال ۱۴۰۰ ، توانست نمایی روشن از آینده نگری ، تلاش و مسئولیت پذیری آحاد توانمندان عرصه تولید و پشتیبانی محموعه را به تصویر بکشد
اما این تنها یک روی سکه زرین شرکت فولاد آتیه خاورمیانه است . بحول و قوه الهی ، نخستین روزهای بهار ۱۴۰۲مصادف خواهد بود با زمان بهره برداری از ،، پروژه عظیم ورق عریض ،، که در مجاورت کارخانه فعلی در حال ساخت و مراحل اولیه نصب تجهیزات است .
با تولید اینگونه ورق استراتژیک فولادی در شرکت فولاد آتیه خاورمیانه ، نیازهای داخلی به این محصول مهم صنعتی تامین و در چشم اندازی نه چندان دور ، صادرات این محصول نیز در چارچوب  سیاست های کلی مجموعه  ، برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.
اینجانب بعنوان بنیانگذار شرکت فولاد آتیه خاورمیانه و مدیر عامل این مرکز عظیم صنعتی ، به همراه قاطبه عزیزانم در این مجموعه برآنیم تا با بکارگیری قابلیت ها و ظرفیت های حداکثری در ،، تولید و پشتیبانی و نیز ،، رعایت بی قید و شرط استانداردهای بین المللی ،، ضمن اشباع بازارهای داخلی ، مرزهای خارج از کشور را درنوردیده ، افق درخشانی از کار و تلاش و همت و حمیت را در شرکت فولاد آتیه خاورمیانه به نمایش بگذاریم .....انشاالله  

باسپاس .....یارمحمد محمدی

افتخارات