مجمع عمومی عادی سالیانه فولاد آتیه خاورمیانه برگزار شد
مجمع عمومی عادی سالیانه فولاد آتیه خاورمیانه برگزار شد
مجمع عمومی عادی سالیانه فولاد آتیه خاورمیانه برگزار شد
مجمع عمومی عادی سالیانه فولاد آتیه خاورمیانه برگزار شد
مجمع عمومی عادی سالیانه فولاد آتیه خاورمیانه برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت فولاد آتیه خاورمیانه، با حضور 100 درصد سهامداران صبح روز شنبه 12 مرداد ماه در محل شركت شرکت فولاد اتيه خاورمیانه برگزار گردید که پس از تلاوت قرآن کریم و پخش سرود ملی، جناب مهندس امین فر رييس محترم هيات مديره ضمن خوش آمدگویی به حضار در ابتدای جلسه اعضاء هيات رييسه رئیس مجمع انتخاب و پس از رسميت جلسه و براساس دستور مجمع در ابتدا اقاي مهندس محمدی مدير عامل اسبق با ارایه گزارشی از فعالیت های گسترده فولاد آتیه خاورمیانه در سال ١٣٩٧ بويژه رشد تولید و سودآوری و بومی سازی قطعات و بروزرسانی تجهیزات گفت: خدای متعال را شاکرم که همچنین روزی را در این شرکت دیدم که پس از تلاشهای فراوان، ایثار و از خودگذشتگی تمامی دست اندر كاران در سالهای گذشته که شرکت فولاد آتیه خاورمیانه را به این مرحله از کار رساندند،امروزه شاهد شرکت فولاد آتیه خاورمیانه که در بین شرکتهای داخلی و خارجی شناخته شده است هستیم.

اهم گزارشات ارائه شده توسط مهندس محمدی در سال 1397:
توسعه سیستم تهویه اتاق برق و موتورها با نصب کولر، کانال کشی و سقف کاذب
استیج سازی برای قسمت میانی و شرقی جرثقیلهای سقفی
حفاظ سازی و سکو سازیها در تمام مناطق خط
راه اندازی واحد دفتر فنی و مستند سازی قسمتهای مختلف مجموعه از شناسایی کلیه قطعات و تامین نقشه تا سامان دهی فرمهای ثبت فرآیند تولید و همچنین راه اندازی سیستم بازرسی و برنامه ریزی
خرید، نصب و راه اندازی تجهیزات جدید مانند دستگاه CNC ،تراش سنگین و بورینگ در کارگاه تراش کاری جهت آماده سازی تجهیزات بخصوص غلتک درون سازمان، دستگاه کشش 100 تن و خمش میلگرد در واحد کنترل کیفی، دستگاههای گیوتین، ترانسفر، زنجیری درب کوره و.. در خط تولید.
توسعه فضای سبز و ایجاد روشنایی محیطی و توسعه، راه اندازی سیستم شمارش میلگرد با بهره گیری از هوش مصنوعی بعنوان یک فناوری جدید دانش بنیان
توسعه منابع انسانی از دو شیفت به سه شیفت جهت تولید مداوم

سپس حسابرس و بازرس قانوني گزارش بررسي صورتهاي مالي رو اريه نمود و صورتهاي مالي منتهي به ١٣٩٧/١٢/٢٩
بتصويب سهامداران رسيد.

همچنین سهامداران روزنامه صمت را برای درج اگهی و اطلاعیه های شرکت انتخاب کردند.

سپس مهندس عزیز قنواتی، مدیرعامل فولاد آتیه خاورمیانه گفتند:
با عنایت خداوند متعال و با پشتکار مدیران و کارکنان مجموعه، در سالهای گذشته و زحمات مهندس محمدی و تمام افرادی که در این راه پر برکت زحمت کشیده اند، (سهامداران و مديران و موسسين) فولاد آتیه خاورمیانه به اینجا رسیده که در بازار داخل شناخته شده و در بازار خارج از کشور به عنوان محصولی که همواره با در خواست مواجه است تبدیل شده.

مدیرعامل فولاد آتیه خاورمیانه در ادامه از اهداف شرکت در سال 98 رونمایی کرده و افزود:
در سال 98 در واحد فنی و بهره برداری با بکار گیری نیروهای کارآمد در واحدهای تولید ، مکانیک و برق و همچنین طراحی و تولید میلگرد های 10، 36 و 40 و48 سهم بیشتری در بازار امروز فولاد خواهیم داشت.

قنواتي همچنین در تشریح اهداف شرکت در حوزه بازرگانی گفت: گسترش بازارهای بین المللی و صادرات به کشورهای همسایه و حضور در نمایشگاههای ملی و بین المللی و افزایش همکاری با شرکت های عراقی از اهداف سال 1398 می باشد.

در پایان دکتر قنواتی با برشمردن تهدیدها و فرصت هایی که شرکت فولاد آتیه خاورمیانه در امسال با آنها روبروست تاکید کردند باهمکاری همه اعضای سهامداران، هیات مدیره،مدیران و پرسنل فولاد آتیه خاورمیانه آینده بسیار روشنی از این شرکت در انتظار ماست.

در حاشیه این مراسم، مدیرعامل شرکت فولاد آتیه خاورمیانه به همراه كليه سهامداران و ميهمانان و مهندس امینی فر رئیس هیات مدیره، مهندس محمدی و سایر اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران، از خط تولید شرکت بازدید کردند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *